Tuesday, April 21, 2009

The Godfather 2



Akhirnya aku abis gak main gem ni.....syok gem ni sbb dulu masa kat PSP aku dh main yg first nya.....yang menarik Godfather 2 (GF2) ni achievement senang dapat....hehehehe...sedikit preview dari aku la ek...perjalanan bermula kat Cuba, meeting dgn Hyman Roth bla bla bla.....pastu start menakluk New York, Florida dan Cuba...gem ni agak syok la...mission utama ialah menakluk kawasan jajahan geng2 lain...tp harus diingat, bukan setakat menakluk je...bila dh takluk kwsn tu....geng lain akan cuba rampas balik kawasan tu...so be prepare dgn letakkan seberapa byk Guard yg boleh....pastu side mission pun byk gak....gemplay mcm gem GTA....

Achievement aku :



Achievement yg belum settle :

6 comments:

steellusion said...

men ala GTA yg saya lemah ni... haihhh

LeePast said...

tau xpe....tp yg peliknya...GTA saya x suka main...xtau pasaipa...x minat main GTA kot..GF2 podewin!

Lakum said...
This comment has been removed by the author.
Lakum said...

Still takleh lawan GTA. Ada strip club. Bleh angkut bohsia tepi jalan. Bawak pi tempat sunyi. Bayar dia utk servis. Pastu tembak dia utk dapat duit balik. Huhuhhuh....

LeePast said...

uiii hg ni pun lakum...ni bacaan umum ni....satgi org baca x manis ler :P

Lakum said...

Eh...lupa lak bacaan umum. Huhuh. Bagi yg di bawah umur tu...sila pejamkan mata anda!